Czy warto wybrać zdjęcia 3D produktów?

Prowadząc sklepi internetowy czy wystawiając produkty na aukcję internetową musimy zadbać o profesjonalne zdjęcia. Produkt, który chcemy sprzedać musimy w ładnej formie przedstawić potencjalnym klientom. Ważny jest więc nie tyle opis co zdjęcie. W końcu klienci kupują oczami. Nie warto oszczędzać na profesjonalnej fotografii, tym bardziej że dziś coraz więcej osób decyduje się na inwestycję w profesjonalną fotografię produktową wykonaną w 3D. A nasza konkurencja nie śpi, tylko wprowadza ulepszenia do swojego sklepu. Jest to śmiałe posunięcie. Dzięki temu na stronę internetową można przyciągnąć wiele zainteresowanych potencjalnych klientów.

Fotografia produktowa- rodzaje

Wyróżniamy dwa rodzaje fotografii produktowej. Fotografię statyczną i fotografię interaktywną tzn. ruchomą. Ta pierwsza, czyli statyczna fotografia polega na wykonaniu zdjęcia produktów z różnych stron. Ruchoma fotografia to fotografia przedstawiona w formie 3D. Użytkownik może za pomocą myszki manipulować produktem. Choć zdjęcia 3D są droższe, to warto się na nie zdecydować: produkty są przedstawione w ciekawej formie, a to może przyciągnąć nowych klientów. Sklep internetowy, który zdecydował się przedstawić swoje produkty w formie zdjęć 3D przyciąga o wiele więcej osób. Więcej użytkowników wchodzi na stronę, by obejrzeć zdjęcia. Przekłada się to na zwiększoną liczbę osób, które dokonają zakupu. Badania pokazują, że liczba osób, które zdecydują się na zakup sięga aż 42%. Jeśli zdecydujemy się na zdjęcia wykonane w technice 3D, można je zrobić tutaj: http://pixagency.pl/, jest wielce prawdopodobne, że otrzymamy o wiele mniej zwrotów od klientów. Dlaczego? Zazwyczaj zwracamy produkt, który nie spełnia naszych oczekiwań, bo inaczej go sobie wyobrażaliśmy. Najlepiej powierzyć fotografię 3D firmom, które posiadają spore doświadczenie w branży, będziemy wówczas mieli pewność, że zdjęcia zostaną wykonane profesjonalnie.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.