Jakie są zalety produkcji animacji?

Czy wiesz, że w ciągu każdej minuty na Twitterze publikowanych jest około 700 klipów wideo i w tym samym czasie użytkownicy Youtube’a wrzucają na niego ponad sto godzin materiałów wideo? Okazuje się jednak, że według badań ponad 70 % klientów woli obejrzeć animację, a szansa, że po jej zobaczeniu dany klient kupi produkt jest o 80 % wyższa, niż dzięki tradycyjnym działaniom marketingowym. Co więcej, animowane wideo może zwiększyć konwersje nawet o 80 % i zazwyczaj osiąga o 41 % wyższy współczynnik kliknięć. W dodatku 59 % kierowników woli obejrzeć wideo, niż przeczytać tekst oraz 39 % osób decyzyjnych zadzwoniło do sprzedawcy po zobaczeniu takiego właśnie materiału.

Warto też wiedzieć, że osoby odwiedzające strony www, na których znajduje się plik wideo zostają na nich nawet dwie minuty dłużej. Ponadto dzięki animacji na stronie internetowej masz nawet 53-krotnie większą szansę znaleźć się na pierwszej stronie w wyszukiwarce Google. Responsywność reklamy mailingowej, w której użyty został materiał wideo zwiększa się nawet o 300%. Badania wykazują, że 1,8 miliona napisanych słów jest równowartością jednej minuty animacji wideo.

W jakim celu przytaczamy te wszystkie dane? To najlepszy argument przemawiający za wykorzystaniem animacji w promocji własnych produktów i usług. Animacja reklamowa posiada ogromną skuteczność, a jednocześnie jej stworzenie nie wymaga tak dużych nakładów środków, jak chociażby tradycyjny spot reklamowy. Animację stworzy dla Ciebie każda profesjonalna agencja reklamowa czy studio filmowe. Warto wybrać taką, która współpracuje z doświadczonymi grafikami, ilustratorami oraz animatorami. Jak wyglądają przykładowe animacje reklamowe możesz przekonać się na stronie http://pink-media.pl/, Filmowego Studia Reklamy działającego na terenie Krakowa.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.